Prvič v Dolomite

Sicer je minil že en mesec, ampak slike s potepanja pa še niso prišle do svetovnega medmrežja. Prvič sem se podala v Dolomite, o katerih sem slišala že marsikateri hvalospev; glede na videno in doživeto pa upam, da ne zadnjič! “Prekrasno” in “noro” sta kar malo preskopi besedi za krasne razglede, ki se razkrivajo že med samo vožnjo.

Dobre tri dni sem preživela med alpinisti iz AO Železničar, hvala za sprejem in prijetno družbo! Plezala sicer nisem, sem pa uspela narediti kar nekaj km (in višincev). Na kratko: bivali smo v kampu Sas Dlacia, uspela pa sem iti na tri ture. Prvi dan smo se Anja, Drejc in jaz podali na Lagazuoi (2778m), se z žičnico spustili v dolino in osvojili še sosednji nižji vrh, katerega ime sem pozabila. Naslednji dan sva z Anjo v nekoliko slabšem vremenu šli s prelaza Falzarego do znamenitih kamnitih stolpov Cinque Torri. Zadnji dan pa smo Teja, Anja in jaz osvojile (moj prvi) tritisočak – Lavarella (3055 m).

Dolomiti, še se bomo videli!

Leave a Reply

